Saturday 17 December 2011

Kartun Islam - Bahagian 23

Assalamualaikum para pembaca sekalian. Setelah banyak mengeluarkan artikel berkenaan teknologi, kali ini saya akan membawakan sedikit kartun (lebih kepada doodle) untuk menjadi peringatan kepada pembaca-pembaca yang beragama Islam. Saya hanya menyertakan sedikit sahaja doodle tersebut di sini. Untuk lebih banyak lagi, anda boleh membuka pautan berikutnya untuk pergi ke halaman facebook mereka.


Seperti artikel-artikel saya sebelum ini, saya sengaja meletakkan thumbnail gambar-gambar sahaja kerana saya telah menanam kod Lightbox pada blog saya. Pembaca hanya perlu menekan sahaja pada gambar-gambar tersebut dan satu tetingkap paparan akan muncul. Sekiranya tiada, sila naik taraf pelayar web anda kepada versi yang paling terkini.

0 komen:

Post a Comment

 
;